Základní plány PODPORYSMLUVNÍ TARIFY PRO NEFIREMNÍ KLIENTELU !!!
| TARIF | IT 1
skoro každý den |
IT 2
každý den |
IT 3
každý den + |
|---|---|---|---|
| Měsíční paušál | 100 Kč | 500 Kč | 1000 Kč |
| 9.00 - 16.00 | 8.00 - 20.00 | nonstop | |
| X | 8.00 - 12.00 | nonstop | |
SMS/MAIL nahlášení závady
|
nonstop | nonstop | nonstop |
| do 36 hod. | do 24 hod. | do 6 hod. | |
Každá započatá 1/4 hodina
|
100,- Kč | 100,- Kč | 100,- Kč |
| 24/7/365 support |
|
|
|
| Servisní smlouva |
|
|
|
214 214 689
607 608 233
Telefonní číslo podpory je dostupné pouze pro registrovaná čísla, a to v dobu dle zvoleného plánu. Pro další informace nás kontakjte na e-mailu: info@4com.cz
Než zavoláte PODPORU
Veškerá podpora klientovi je vázána smlouvou, bez smluvního vztahu se není možné dovolat na číslo podpory 214 214 689:
Pokud Vám nepřišla SMS zpráva o neplánovaném výpadku služby nebo zpráva o plánovaném výpadku a Vaše přípojka je nefunkční:
Pokud Vám nepřišla zpráva o závadě na síti nebo zpráva o plánované údržbě a Vaše přípojka je pomalá:
Obě služby (televize i telefonie skrze VoIP) jsou dodávány třetími stranami.
Pokud Vám nepřišla SMS zpráva o závadě na síti nebo HW/SW nebo zpráva o plánované údržbě: